Frame your relatives and enhance your memories
Rama in din släkt och dina vänner i härliga fotoalbum, gör dina egna härliga minnen. Idag kan vi skapa våra egna album och få dem upptryckta för ganska billig peng hos olika aktörer. Många ska gifta sig i sommar och då kan det vara underbart att få bröllopsminnena vackert inramade. Jag hittade en jättefin pärm på YouTube som ger högblanka tjocka sidor, bilderna är sidorna och det blir som ett minne för livet. Det måste ju inte vara ett bröllop som fotograferas - det kan ju lika gärna vara "Sommaren 2011" eller något annat älskvärt. Kanske studenten 2011? Kanske "Mina husdjur", "min familj", "mina klädstilar", "mitt hem" eller var som helst kan vara just ett bra tema? Bara din egen fantasi sätter gränserna.

För den som tycker det är för dyrt med färdiga album, kan alltid skapa ett album själv med hjälp av scrap booking eller någon annan trevlig teknik.



To frame you friends and family in wonderful photo albums can give wonderful memories. Today you can order your own photo albums for rather small money at different stores. Many persons are getting married this summer and framing ones marriage memories can give a wonderful memory to keep. I found a nice album with glossy thick pages on YouTube where the photos are the pages. Maybe you want to keep memories for this "summer 2011" or "student exam 2011" or something else memorable. "My pets", "My family", "My outfits", "My home" etcetera. Only your imagination will set the borders.

For the one that thinks the "ready made"-albums are to expensive one can create ones owns album, with the help of i e scrap booking or any other nice technique.