Shoppingrunda
Idag har det blivit en tur på stan. Har tittat in utbudet hos en del kedjor som erbjuder stora storlekar. Tog självklart bilder. Imorgon kommer jag vara fullt upptagen och kommer inte hinna skriva så mycket. Idag har det varit otroligt fint väder och ett par shorts var ett nödvändigt inköp då jag i princip inte äger några riktiga shorts. Nu gör det. Ett par vita short från Lindex fick äran att följa med hem. Provade ett par andra vita på HM BiB, men de var lite för transparenta för att jag skulle känna mig bekväm i dem. De vita från Lindex är sportiga och inget för fina damer. Men de passar ett aktivt liv.

Igår var vi och badade vid en sjö, det var underbart. Och visst fick jag några fina filmer och bilder! Jag har dock inte laddat in dem i datorn ännu.

Hoppas din dag varit fin och du har hunnit med allt du önskat. Vi ses!