Blommor - målning - Flowers - drawing

Jag har roat mig med att måla och teckna en del. Jag har skapat den här i en serie av många teckningar. Detta är 12:e teckningen jag gjort i en serie med olika motiv. Jag är nöjd. Jag har skapat en portfolio med bilder jag satt in i en A3-portfolio. På så vis har jag arbetsprover på mina konstverk enkelt tillgängliga för den som vill se. Jag har en helt egen stil och mina bilder är färgglada och lyfter förhoppningsvis humöret på den som tittar. Jag har inte gjort några fem-minuters-teckningar i den här serien. I många fall har jag ägnat flera timmar åt varje teckning. Än så länge har jag inte visat upp bilderna för någon inom konstvärlden, så jag har ingen aning vad någon annan än min familj tycker.

Denna bild är nog det enklaste motivet jag har i serien och är den senaste jag skapat.

This is one of 12 paintings I have made in a series. I have used different themes on each image and they are are very colorful. This painting is one of the simplest images and the latest one I have made. I have usually used many hours per painting in this series and not my usual speed drawings. I have created a portfolio so that someone that wants to see my style of painting easily may do so.

This image is one of simplest I made in this series.

 
 

Purple rose painted /drawn by Homestylist. Copyright homestylist.blogg.se (homestylisten.wordpress.com). Lila ros tecknad av Homestylist. Upphovsrätt tillhör homestylishomestylisten.wordpress.com.