Dikt - Poem - Ångra - Regret
 

Funderade på vad jag skulle ångra,
jag skulle ångra dig,
jag skulle ångra att jag inte ringer dig,
jag skulle ångra att jag inte säger till dig hur mycket du betyder för mig,
jag skulle ångra att jag aldrig sagt till dig hur betydelsefull du är,
jag skulle ångra att jag inte sagt att jag tänker på dig,
jag skulle ångra att jag aldrig sa att jag behöver dig,

så om du inte längre fanns,
så ångrar jag att jag inte ringer, att jag inte säger till dig allt jag tänker om dig och allt du betyder för mig,
jag är din vän, men det har gått ett tag sen sist vi sågs,
sen sist vi hördes,
livet rinner iväg och nu är det för länge sen,
jag skulle ångra allt jag aldrig säger till dig,
jag vill inte ringa och säga det, för du är den enda jag inte kan berätta för vad jag egentligen tycker och tänker om dig,
jag som kan prata om allt, men inte om vad du betyder för mig,
jag är så tacksam för att du finns och jag saknar dig så mycket,
men jag säger det aldrig till dig,
jag önskar du var här hos mig och jag kunde säga alla dessa saker till dig,

har redan förlorat en vän, som betydde lika mycket som du för mig, men där rann åren iväg, jag bodde ju inte längre där, så långt bort i fjärran såg jag hur åren rann, när jag väl tog mig tid... så var min vän död, tänk om åren med dig också rinner väg?
Vi ångrar allt vi inte gjort,
jag ångrar att jag aldrig hörde av mig till min andra goda vän,
jag ångrar att jag inte pratar med dig... men du ringer ju inte heller mig, så jag tänker att du kanske inte saknar mig... men jag saknar i alla fall dig...

/din vän

Written by Homestylist. Skriven av Homestylist.

You don’t copy or quote my poems. You can freely link to my website and read here, for free. Respect my work. Don’t use my poems in any way. It gives you bad karma to go against my wishes. I, the blogger at homestylist.blogg.se, own the copyright for all content, both poem and image/art.

Kopiera inte, använd inget i mina dikter eller bilder. Du får fritt länka till min webbsida och läsa mitt material här, gratis. Respektera mitt skapande arbete. Använd inte mina dikter på något sätt. Det ger dig bara dålig karma att gå emot min vilja. Jag, bloggare på homestylist.blogg.se, äger all upphovsrätt i denna artikel, så som bild/konst och dikt.

Copyright belongs to Homestylist, homestylist.blogg.se. Don't copy, quote or reuse my content in any way, not even parts of it. Respect my artist rights. Upphovsrätten tillhör mig, Homestylist, homestylist.blogg.se. Kopiera inte, citera inte och återanvänd inte mitt material. Jag äger alla rättigheter, inte du. Du har inga rättigheter till mitt material. Inga alls. 
 
Poem by Homestylist. All science fiction poems become reality in the nearby future. Copyright belongs to Homestylist. You may never use, get inspired or use my work for educational or commercial purposes in any way. If you steal or get inspired you will get bad karma. If you believe in hell, you will get hell on Earth for your lifetime, if you don't respect my wishes. You have to leave my work alone. Here to rest for eternity.
 
Copyright belongs to Homestylist, homestylist.blogg.se. Don't copy, quote or reuse my content in any way, not even parts of it. Respect my artist rights. Upphovsrätten tillhör mig, Homestylist, homestylist.blogg.se. Kopiera inte, citera inte och återanvänd inte mitt material. Jag äger alla rättigheter, inte du. Du har inga rättigheter till mitt material. Inga alls. Du får inte inspireras att efterlikna koncept på något sätt. Du får dålig karma och kommer förföljas av onskans karma om du inte respekterar att du låter alla mina verk vila. Om du tror på helvetet, så räkna med helvetet på jorden.Mina verk får inte användas varken för att utbilda andra eller i kommersiella syften av någon annan än mig. Du är förbjuden att i alla former använda mina verk.