Grill
Hmm. Idag letade på nätet efter långa bälten. Visst hittade jag det. Hos Mr Bling. Jag tittade lite på deras utbud och kunde inte låta bli att le. Deras hemsida innehåller en del som heter "Grills". Vad är det tänkte jag och klickade mig dit. Jag kan bara konstatera att jag inte visste att det fanns grills att köpa som smycken. Grills är "fasadbeklädnader för dina tänder" om jag ska hitta på en svensk översättning. Du kan klä din mun med "bling bling" och ha stenar, guldlook mm. Mycket ska man se under sin livstid. Är du också nyfiken på hur mycket du kan smycka din mun? Kolla in http://www.misterbling.se/grillz/grillz-guld/.

En bra avdelning som Mr Bling har är deras bälten, de går upp ända upp i XXL, vilket är bra för alla dem som inte hittar bälten ute i butikerna. De har rosa, röda, gula, mönstrade bälten mm.

Grill fr Mister Bling. Grill fr www.misterbling.se. Grill fr siten ombearbetad till bild skapad av www.homestylist.se