Dikt - Poem - Finns du? Do you exist?
Jag vet inte om du finns
Ibland tror jag att du finns
I nästa stund tror jag inte att du finns
Jag har kanske aldrig träffat dig
Jag vet inte om du finns
I mina tankar bor du
I min längtan finns du
Men jag vet inte om jag någonsin kommer att träffa dig
Jag vet inte om jag någonsin har träffat dig
Jag tror inte att jag har träffat dig
Om sanningen ska fram tror jag inte att jag någonsin kommer att få träffa dig
Kanske har du aldrig funnits mer än mina tankar
Kanske har du aldrig funnits mer än i mitt hjärta
Kanske har du aldrig funnits
Kanske kan du aldrig finnas
Men om du finns
Så hoppas jag att jag bor i ditt hjärta också
Om du finns
Så kanske du tänker på mig också
Om du finns
Kanske du längtar efter mig
Om du finns
Då är frågan om vi någonsin kommer att träffas?
 

You don’t copy or quote my poems. You can freely link to my website and read here, for free. Respect my work. Don’t use my poems in any way. It gives you bad karma to go against my wishes. I, the blogger at homestylist.blogg.se, own the copyright for all content, both poem and image/art.

Kopiera inte, använd inget i mina dikter eller bilder. Du får fritt länka till min webbsida och läsa mitt material här, gratis. Respektera mitt skapande arbete. Använd inte mina dikter på något sätt. Det ger dig bara dålig karma att gå emot min vilja. Jag, bloggare på homestylist.blogg.se, äger all upphovsrätt i denna artikel, så som bild/konst och dikt

 

 

 

 

Copyright of film, art, photo and poem(text) belongs to Homestylist, homestylist.blogg.se (homestylisten.wordpress.com). You have no rights to copy, quote parts och complete poem, art, film or photo. You are free to watch and read here on my chosen media. You are free to link to this website. Thanks.

Upphovsrätten för film, bild, foto och dikt(text) tillhör Homestylist, homestylist.blogg.se (homestylisten.wordpress.com). Du har inga rättigheter att kopiera bilder, text, dikt, film eller annat innehåll på min sida. Du får fritt titta på mina valda medier och du får fritt länka till dina hemsida. Tack på förhand.

Copyright belongs to Homestylist, homestylist.blogg.se. Don't copy, quote or reuse my content in any way, not even parts of it. Respect my artist rights. Upphovsrätten tillhör mig, Homestylist, homestylist.blogg.se. Kopiera inte, citera inte och återanvänd inte mitt material. Jag äger alla rättigheter, inte du. Du har inga rättigheter till mitt material. Inga alls. 
 
Poem by Homestylist. All science fiction poems become reality in the nearby future. Copyright belongs to Homestylist. You may never use, get inspired or use my work for educational or commercial purposes in any way. If you steal or get inspired you will get bad karma. If you believe in hell, you will get hell on Earth for your lifetime, if you don't respect my wishes. You have to leave my work alone. Here to rest for eternity.
 
Copyright belongs to Homestylist, homestylist.blogg.se. Don't copy, quote or reuse my content in any way, not even parts of it. Respect my artist rights. Upphovsrätten tillhör mig, Homestylist, homestylist.blogg.se. Kopiera inte, citera inte och återanvänd inte mitt material. Jag äger alla rättigheter, inte du. Du har inga rättigheter till mitt material. Inga alls. Du får inte inspireras att efterlikna koncept på något sätt. Du får dålig karma och kommer förföljas av onskans karma om du inte respekterar att du låter alla mina verk vila. Om du tror på helvetet, så räkna med helvetet på jorden.Mina verk får inte användas varken för att utbilda andra eller i kommersiella syften av någon annan än mig. Du är förbjuden att i alla former använda mina verk.