Dikt - Poem - Don't change a thing - Ändra inget
 

Denna dikt heter "Don't change a thing" (Ändra inget)

Den är skriven på engelska, eftersom jag kände för det. Den handlar om att man inte ska ångra sina val i livet, inte ens de dumma val du gjort. Med varje val har det uppkommit nya erfarenheter, erfarenheter som format den du är idag. Även om du kanske inte alltid är nöjd med dina val, så definierar de inte dina framtida val, är väl det jag vill säga med dikten. Du kan alltid göra nya val. Var nöjd med dig själv, du är perfekt precis som du är, det vet du väl?

Copyright of poem belongs to me, homestylist.blogg.se (homestylisten.wordpress.com). Don't use my poetry in any way. Do not quote, do not use. All my art stays here, at my own websites. Respect my work as an artist. You are free to link here and to read for free. Thanks. 

Upphovsrätten för mina dikter och min konst, tillhör mig, homestylist.blogg.se (homestylisten.wordpress.com). Använd inte min konst på något sätt, citera inte, stjäl inte. Respektera mig som konstnär. Jag vill att all min konst stannar på mina egna bloggar. Du får länka hit fritt och läsa här gratis. 

Written 2012, 11th of June.

 

Copyright of materials, if nothing else is mentioned, belongs to Homestylist, homestylist.blogg.se (homestylisten.wordpress.com). You have no rights to copy, quote parts och complete text, poem, art, film or photo. You are free to watch and read here on my chosen media. You are free to link to this website. Thanks.SE- and EU-law is applicable when you enter this site.

Upphovsrätten för material, om inget anges, tillhör Homestylist, homestylist.blogg.se (homestylisten.wordpress.com). Du har inga rättigheter att kopiera bilder, text, dikt, film eller annat innehåll på min sida. Du får fritt titta på mina valda medier och du får fritt länka till dina hemsida. Tack på förhand. På denna site gäller Svenska lag och EU-lag, oavsett var du befinner dig.